Thursday, June 2, 2011

mereka?

hari ini aku wat blogwalking kat blog dorang..lpas dah bace entry dorang...now i know who they r..dorang ni 보통 사람이 아니다~~~tu je kesimpulan yang aku mampu aku wat...
kalau dulu, aku begitu tertutup utk menerima orang yang lain dari aku..aku sangat memilih orang ..tapi hari ini..jalan untukku utk melihat dunia seluas2nya telah dibuka..be friend with everyone and anyone..don't try to change people..but change myself for people...be flexible,right?
walau sesiapa pun mereka, aku akan try utk adapt..i never expect to know them...alhamdullillah....
mula2 aku rase yang tersangatla rendah diri..siapa la aku utk bersama mereka..tapi tetiba  teringatkan ayat ni..
Surah Al-Hujuraat ayat 13, “Sesungguhnya orang yang paling mulia di antara
kamu di sisi Allah ialah orang yang paling bertaqwa di sisi kamu”...so 가능 la kirenye aku berbaik dengan dorang pun...

No comments:

Post a Comment